dilluns, 28 de gener del 2013

A LES TRES A CASA? L’impacte social i educatiu de la jornada escolar contínua



A les tres a casa?
  • Quines evidències tenim dels beneficis de la jornada contínua?
  • La compactació de la jornada resol els problemes detectats en la jornada partida o en genera de nous?
  • Quins impactes pot tenir en les famílies aquest canvi d’horari escolar?
  • És compatible la millora de les condicions de treball dels mestres amb els interessos de les famílies?
  • La implementació de la jornada contínua s’ha fet amb garanties suficients? O hi ha sectors que en surten perjudicats?
  • La implementació del canvi ha recollit el consens necessari de tots els agents?
  • Quines mesures cal prendre per minimitzar alguns dels riscos associats a la jornada contínua?
Aquest document analitza totes aquestes qüestions:
A les tres a casa? L’impacte social i educatiu de la jornada escolar contínua

1 comentari:

Anònim ha dit...

Al mes de desembre ja han recollit prou dades per fer una crítica tan dura? La fundació Bofill sempre ha estat contrària a aquest tipus de jornada